نظرسنجی سین مثل سریال ستاره سه آیکان

برنامه تلویزیونی سین مثل سریال که چند سالی بود پخش نمی شد، ده روز آخر سال 95 از شبکه یک سیما، روی آنتن رفت. این برنامه که نوعی جشنواره مردمی به حساب می آید، بهترین بازیگر زن و مرد و بهترین سریال تلویزیونی سال 95 را به رای بیننده های تلویزیون گذاشت و در طول ده شب و در سه مرحله با استفاده از سامانه نظرسنجی #3* ، بهترین های تلویزیون را انتخاب کرد.

برنامه سین مثل سریال آیکان
نظر سنجی برنامه سین مثل سریال توسط #3* آیکان

سرویس باشگاه سین مثل سریال هم به موازات نظرسنجی راه اندازی شد که کاربر با عضویت در آن و پرداخت حق عضویت، میتوانست آمار لحظه ای از آراء کاندیداها داشته باشد و همینطور محتوایی از پشت صحنه این برنامه و حضور کاندیداها در آن را دنبال کند.

ستاره سه آیکان سین مثل سریال
نظر سنجی برنامه سین مثل سریال توسط #3* آیکان

علیرغم فضای کاری شلوغ آخرسال، تیم آیکان برای اجرای این نظرسنجی به صورت شبانه روز در بخشهای مختلف شرکت مشغول به کار بود تا این نظرسنجی با کیفیت خوبی برگزار بشود.

ستاره سه آیکان سین مثل سریال
نظر سنجی برنامه سین مثل سریال توسط #3* آیکان

خوشبختانه میزان استقبال از نظرسنجی نسبت به دوره های قبلی، خیلی بیشتر بود و فضای شبکه های اجتماعی پر بود از محتواهای مربوط به کاندیداها و هواداران آنها.

[evp_embed_video url=”http://localhost/iconishfa/wp-content/uploads/2017/06/1-2.mov”]

 

آیکان در کمتر از ده روز سامانه نظرسنجی ستاره سه رو راه انداری کرد که در نوع خوش به نوعی رکورد به حساب میاد. تجربه این راه اندازی، بعدها خیلی مفید خواهد بود.

ستاره سه آیکان سین مثل سریال

 

 

62 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما در اختیار عموم قرار نخواهد گرفت ، بخش های ضروری علامت گذاری شده است.

*